Zajęcia odbywają się 2/3x w tygodniu
w godzinach 16-20
![]() | ![]() | |
Luty 2021 r. Nowy program !!! 100 godzin szkolenia (w tym 50 godzin, nauki na programach Rewizor i Symfonia) | 1.350 zł brutto (płatność w 3 ratach) Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia. | |
![]() | ![]() | |
100 godzin dydaktycznych*, 20 spotkań *godzina dydaktyczna - 45 minut | Zajęcia odbywają się 2/3x w tygodniu w godzinach 16-20
| |
![]() | ||
Osoby nie posiadające lub posiadające podstawową wiedzę w zakresie księgowym. Słuchacz powinien mieć min. średnie wykształcenia oraz znać podstawy obsługi komputera. | Przygotowanie uczestników do wykonywania pracy księgowego na poziomie księgowego bilansisty. Obsługa aplikacji komputerowej Rewizor, Symfonia-finanse i księgowość. | |
![]() | ![]() | |
Przesłanie e-mailem (pte@pteolsztyn.edu.pl) bądź listem wypełnionego Prosimy o dokonanie opłaty dopiero po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa w kursie. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, ul. 1 Maja 13, 10-117 Olsztyn Bank PEKAO S.A. O/Olsztyn: 93 1240 5598 1111 0000 5034 8093 Tytułem: Opłata za kurs „Samodzielny księgowy-bilansista” + imię i nazwisko.
|
| |
![]() | ![]() | |
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Olsztynie ul. 1 Maja 13, piętro VII, pok. 706 (wieżowiec vis a vis Teatru im. Stefana Jaracza)
89 5 27 58 25 pte@pteolsztyn.edu.pl | Kurs kończy się uzyskaniem „Zaświadczenia o ukończeniu kursu”* na drukach Ministerstwa Edukacji Narodowej (* na podstawie §18 ust.2, Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.1632). Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia.
|
![]() | ![]() | |
Luty 2021 r. | 1.690 zł brutto (płatność w 3 ratach) Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia.
| |
![]() | ![]() | |
135 godzin dydaktycznych*, 27 spotkań *godzina dydaktyczna - 45 minut
| Zajęcia odbywają się 2/3x w tygodniu; w godzinach 16-20 | |
![]() | ![]() | |
Osoby nie posiadające lub posiadające podstawową wiedzę w zakresie elementów rachunkowości. Słuchacz powinien mieć min. średnie wykształcenia oraz znać podstawy obsługi komputera. |
| |
![]() | ![]() | |
Przesłanie e-mailem (pte@pteolsztyn.edu.pl) bądź listem wypełnionego "Formularza zgłoszeniowego" Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, ul. 1 Maja 13, 10-117 Olsztyn Bank PEKAO S.A. O/Olsztyn: 93 1240 5598 1111 0000 5034 8093 Tytułem: Opłata za kurs „Samodzielny księgowy-bilansista w oparciu o system informatyczny ENOVA” + imię i nazwisko.
| Program obejmuje dwa bloki tematyczne w tym naukę naukę programu ENOVA. I Blok tematyczny - 60 godziny dydaktycznych Zasady księgowości w oparciu o Ustawę o Rachunkowości. 1. Zasady rachunkowości 1.1. Aktywa i pasywa 1.2. Bilans 1.3. Operacje gospodarcze 1.4. Konto 1.5. Ewidencja operacji gospodarczych na kontach bilansowych 1.5.1. Otwarcie kont 1.5.2. Księgowanie operacji gospodarczych 1.5.3. Zestawienie obrotów i sald 1.5.4. Bilans końcowy i zamknięcie kont 1.6. Dzielenie i łączenie kont 1.7. Poprawianie błędów księgowych 1.8. Plan kont 1.9. Dokumentacja księgowa 1.10. Funkcjonowanie kont wynikowych 2. Środki pieniężne i krótkoterminowe papiery wartościowe 2.1. Obrót pieniężny 2.2. Kredyty bankowe 3. Rozrachunki i roszczenia 3.1. Rozrachunki z tytułu dostaw i usług 3.2. Rozrachunki z budżetami i publiczno – prawne 3.3. Rozrachunki z pracownikami 4. Obrót materiałowy 4.1. Wycena materiałów 4.2. Zakup i zużycie materiałów 4.3. OCEM 5. Obrót towarowy 5.1. Ewidencja obrotu towarowego 5.2. OCET 6. Aktywa trwałe 6.1. Środki trwałe 6.2. Środki trwałe w budowie 7. Koszty 7.1. Ewidencja i rozliczanie kosztów 7.2. Kalkulacja 8. Produkty pracy 8.1. Ewidencja sprzedaży wyrobów gotowych 9. Kategorie wyniku finansowego 9.1. Pozostałe koszty i przychody operacyjne 9.2. Przychody i koszty finansowe 9.3. Wyniki nadzwyczajne 10. Ustalenie wyniku finansowego 10.1. Wynik finansowy – metoda statystyczna 10.2. Wynik finansowy – metoda księgowa 10.3. Wariant porównawczy i kalkulacyjny 10.4. Podział wyniku finansowego 11. Kapitały 11.1. Kapitały własne podmiotów gospodarczych 12. Sprawozdawczość i analiza 12.1. Charakterystyka podstawowych sprawozdań finansowych i ich analiza
II Blok tematyczny -75 godziny dydaktycznych 1. System ENOVA 1.1. Logiczne aspekty systemów informatycznych finansowo-księgowych. 1.2. Struktura oprogramowania. 1.3. Instalacja oprogramowania. 1.4. Ogólne zapoznanie z systemem informatycznym ENOVA. 1.5. Omówienie interface’u. 1.6. Moduły programu. 1.7. Opcje programu. 1.8. Podstawowe ustawienia. 1.9. Tworzenie ról operatorów. 2. Moduł EWIDENCJA DOKUMENTÓW I KSIĘGOWOŚĆ 2.1. EWIDENCJA DOKUMENTÓW. 2.1.1. Dokumenty, filtry, ustawienia. 2.1.2. Zestawienia dokumentów. 2.1.3. Noty korygujące. 2.1.4. Rejestry dokumentów VAT, zestawienia VAT. 2.1.5. Deklaracja VAT-7, UE. 2.1.6. E-deklaracje. 2.1.7. Zadania 2.2. KSIĘGOWOŚĆ. 2.2.1. Obroty i Salda. 2.2.2. Dziennik operacji. 2.2.3. Zestawienia księgowe. 2.2.4. Deklaracje podatkowe. 2.2.5. Rozrachunki. 2.2.6. Plan kont. 2.2.7. Zadania. 3. Moduł HANDEL 3.1. Towary i usługi, kartoteki. 3.2. Sprzedaż, faktury, zamówienia, umowy. 3.3. Zakup, faktury zakupu, zamówienia, oferty. 3.4. Magazyny. 3.5. Zestawienia magazynowe. 3.6. Zadania. 4. Moduł KSIĘGA INWENTARZOWA 4.1. Środki trwałe, 4.2. Ewidencje środków trwałych. 4.3. Zestawy środków trwałych. 4.4. Ewidencja wyposażenia 4.5. Zadania. 5. Moduł EWIDENCJA ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH. 5.1. Raporty. 5.2. Dokumenty kasowe. 5.3. Przelewy. 5.4. Zobowiązania i należności. 5.5. Zadania. 6. ZADANIA 7. Moduł KADROWO-PŁACOWY. 7.1. System kadrowy. 7.2. Płace. 7.3. Deklaracje ZUS, PIT, PFRON. 8. Program PŁATNIK. 9. Tworzenie schematów księgowych podstawowych, uproszczonych, zaawansowanych. 10. Moduł KPiR. | |
![]() | ![]() | |
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Olsztynie ul. 1 Maja 13, piętro VII, pok.706 (wieżowiec vis a vis Teatru im. Stefana Jaracza) 89 5 27 58 25 pte@pteolsztyn.edu.pl | Kurs kończy się uzyskaniem „Zaświadczenia o ukończeniu kursu”* na drukach Ministerstwa Edukacji Narodowej (* na podstawie §18 ust.2, Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.1632). Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia. |
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Olsztynie jest wpisane do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.