Reklama w Google Ads
![]() | ![]() | |
Marzec 2021 r.
|
450 zł brutto Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia.
| |
![]() | ![]() | |
8 godzin dydaktycznych* *godzina dydaktyczna - 45 minut
|
Zajęcia odbywają się w godzinach 9-17
| |
![]() | ![]() | |
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców, pracowników działów marketingu lub sprzedaży, kadr zarządzających oraz osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Uwaga !!! Uczestnik na szkolenie przychodzi z własnym laptopem.
|
Szkolenie pokazuje możliwości reklam w Google Ads zwiększenie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów czy promocja wydarzeń.Dzięki temu pozyskaną wiedzę od razu przełożymy na sukces kursantów.
| |
![]() | ![]() | |
Przesłanie e-mailem (pte@) bądź listem wypełnionego pteolsztyn.edu.pl Prosimy o dokonanie opłaty dopiero po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa w kursie. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Olsztynie ul. 1 Maja 13, 10-117 Olsztyn Bank PEKAO S.A. O/Olsztyn: 93 1240 5598 1111 0000 5034 8093 Tytułem: Opłata za kurs: "Reklama w Google Ads" + imię i nazwisko. |
1) Google Ads – podstawy - dlaczego warto? - kiedy wykorzystać Google Ads? - zalety reklam w Google - słowniczek pojęć 2) Założenie i ustawienia konta - zakładamy konto Google Ads - ustawienia płatności - połączenia kont - ustawienia celów (konwersji) 3) Kampanie tekstowe - dobór słów kluczowych - ustawienia stawek CPC - ustawienia kampanii - tworzenie reklam tekstowych oraz rozszerzeń - analiza efektów kampanii oraz wskaźniki efektywności 4) Remarketing w Google Ads - co to jest remarketing i dlaczego warto? - najważniejsze możliwości remarketingu - tworzenie grup remarketingowych - kampanie remarketingowe w Google Ads - jak to połączyć z Facebook Ads 5) Reklama na YouTube - kiedy warto? - możliwości reklamowe na YouTube - kampania video od A do Z 6) Reklamy produktowe (Google Shopping) - Google Merchant - rodzaje kampanii produktowych - jakiej stopy zwrotu oczekiwać? - najważniejsze czynniki sukcesu kampanii 7) Reklama w Gmail - ustawienia kampanii Gmail - ile to kosztuje? 8) Analiza danych w Google Analytics - najważniejsze wskaźniki efektywności - słowniczek pojęć analitycznych - tajemnica modelu atrybucji 9) Case study - sklep internetowy - lokalny biznes - pozyskanie kontaktów - wizytówka Google Maps 10) Panel dyskusyjny
| |
![]() | ![]() | |
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Olsztynie ul. 1 Maja 13, piętro VII, (wieżowiec vis a vis Teatru im. Stefana Jaracza) 89 5 27 58 25 pte@pteolsztyn.edu.pl | Kurs kończy się uzyskaniem „Zaświadczenia o ukończeniu kursu”* na drukach Ministerstwa Edukacji Narodowej (* na podstawie §18 ust.2, Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.1632). Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia. |