Social Media

  
listopad 2018 r.

 

1.200 zł brutto

Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia.

 

 

12 godzin, 2 spotkania

 

 

Zajęcia odbywają się w godzinach 9:00-15:30

 

Szkolenie skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej, managerów, pracowników działu marketingu. Osoby posiadające podstawową wiedzę w zakresie korzystania z Internetu. Słuchacz powinien posiadać podstawowe umiejętności w zakresie obsługi komputera.

 

Praktyczne warsztaty Social Media. Przynieś swój laptop/tablet/smartfon i chodź na warsztaty. Poznasz Facebooka w praktyce i dowiesz się, jak powiększyć zyski.Na warsztatach uczestnicy dowiedzą się jak budować silny i rozpoznawalny brand w Internecie.
Założą fanpage, zoptymalizują go, zrobią grafiki, stworzą reklamy i live. Na warsztatach Poznasz banalnie proste, darmowe narzędzia do tworzenia Social Media, w praktyce. Dowiesz się jak pisać do Social Media, co zrobić żeby Twój Facebook powiększał zyski Twojej firmy. Nauczysz się tworzyć dobre i tanie reklamy. Poznasz Social Media w PRAKTYCE na swoim sprzęcie od praktyka.
Po tych warsztatach samodzielnie będziesz zarządzał swoim Fanpage w efektywny sposób!

 

 

Dzień 1
1. Jak zbudować silną markę w Internecie. Czym jest komunikacja korzyści. Dowiesz się dlaczego musisz zmienić myślenie z: promocja na komunikacja.
2. Poznaj Social Media (specyfika kanałów).
3. O co chodzi w Facebooku?
4. Jak założyć konto, uzupełnić profil WARSZTAT.
5. Rodzaje wpisów – omówienie, przykłady.
6. Grafika na Facebook – rozmiary, formaty.
7. Skąd brać zdjęcia – lista darmowych banków zdjęć.
8. Jak tworzyć posty – lista darmowych aplikacji graficznych. REJESTRACJA w aplikacjach.
9. Zarządzanie profilem na co dzień – wskazówki, narzędzia.
10. Tworzymy posty, z wykorzystaniem poznanych narzędzi WARSZTAT TWORZENIA SAMODZIELNYCH POSTÓW.
11. WARSZTAT Planowania postów i zarządzania profilem na kilka dni.
12. Pierwsi fani – jak pozyskać? WARSZTAT – razem pozyskamy fanów!


Dzień 2
1. Zmiany na Facebook. Omówienie, wytłumaczenie. Wskazanie kierunków. DLACZEGO nasi
fanie nie widzą naszych postów.
2. 12 sprawdzonych sposobów na zwiększenie zasięgu na Facebook, czyli sposoby na to żeby
nasi fani widzieli nasze posty – omówienie i WARSZTATY.
3. Reklama płatna na Facebook – omówienie.
4. Manager Reklam – jak korzystać?
5. Zakładanie Managera Reklam - WARSZTATY
6. Cele reklamowe – omówienie i wykorzystanie w praktyce. Omówienie.
7. Zaawansowane kierowanie reklam: (bazy mailingowe, odbiorcy lookalike (podobni do
naszych fanów). Omówienie i przykłady.
8. Jak nie przepalić budżetu – czyli jak wydać mało, a mieć duże efekty.
9. WARSZTATY TWORZENIA REKLAM.
10. Dark Posty – czym są, jak je tworzyć? Dlaczego warto z nich korzystać?
11. WARSZTAT DARK POST – tworzenie „niewidocznych” postów.
12. Live na Facebook - omówienie
13. NARZĘDZIA DO STWORZENIA LIVEA – WARSZTAT!

 

Przesłanie e-mailem (pte@remove-this.pteolsztyn.edu.pl) wypełnionej "Karty zgłoszeniowej".

Prosimy o dokonanie opłaty dopiero po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa w kursie.

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, ul. 1 Maja 13, 10-117 Olsztyn

Bank PEKAO S.A. O/Olsztyn: 93 1240 5598 1111 0000 5034 8093

Tytułem: Opłata za kurs: "Social Media" + imię i nazwisko.

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Olsztynie

ul. 1 Maja 13, piętro VII,

(wieżowiec vis a vis Teatru im. Stefana Jaracza)

89 5 27 58 25

pte@pteolsztyn.edu.pl

Kurs kończy się uzyskaniem „Zaświadczenia o ukończeniu kursu”* na drukach Ministerstwa Edukacji Narodowej (* na podstawie §18 ust.2, Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622).

Zaświadczenie potwierdza podniesienie umiejętności. 

Wzór zaświadczenia.

Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia.